POMYSŁY NA PREZENTY ŚWIĄTECZNE (CZ.2)


Hej wszystkim! W ostatnim czasie wiele się u mnie nie zmieniło. Czuję się już dobrze dlatego od poniedziałku wracam do szkoły. Dzisiejszy dzień spędziłam na liczeniu zadań z matematyki, a jutro będę się uczyła na różne inne przedmioty. Nie chcę pisać tutaj nic więcej po to żeby tylko coś było. Ostatnie dwa wpisy były trochę bardziej produktywne, więc ten nie musi.  Ostatnio - klik  poświęciłam post na tworzenie instabooka, który idealnie nadaje się na prezent, a dzisiaj przedstawię wam moje inne propozycje. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które z nich skorzystają ;)


Na pierwszy ogień idzie moim zdaniem najłatwiejszy i najpewniejszy prezent - karta podarunkowa. Jeżeli osoba interesuje się kosmetykami to do jakiejś drogerii (douglas, sephora, rossmann czy hebe). Jeżeli interesuje się modą to do sklepu z ubraniami. Może być też to karta na jedzenie, bon na siłownię, czy bon do kosmetyczki. Dla rodziców świetnym pomysłem jest bon do spa np. na 100zł, a resztę powinni sobie dołożyć, ponieważ większość z nas jeszcze nie pracuje i oni to zrozumieją;)



Pięknie pachnące zestawy do kąpieli i świeczki to moja kolejna propozycja. Jest to coś co kocha każdy, kto ma wannę. Dodatkowo zima to okres długich kąpieli, więc nie ma nic lepszego jak taki zestaw z solami, pianą i różnymi mydełkami. Można je kupić zarówno stacjonarnie, jak i przez internet. Dodatkowym plusem jest to, że można je dostać już nawet od 20zł  
Teraz czas na kolejną rzecz, która będzie idealna na prezent dla rodziców. Mam na myśli pościel, która nigdy nie będzie bezużyteczna. Rodzice mogą ją używać np. tylko u siebie w sypialni, albo zakładać ją, kiedy będziecie mieli gości. 


Dla koleżanki, czy kuzynki, a poniekąd dla mamy dobrymi pomysłami są również: maseczki do twarzy, zestawy pędzli do malowania, płyty, książki, szczotki do włosów (np.  tangle teezer), obudowy na telefon lub ciepłe papcie.




  Z kolei chłopakowi, koledze, kuzynowi czy tacie można kupić pendrive, grę komputerową, płytę, książkę, kieliszki, nerke, obudowę na telefon czy zapalniczkę (jeśli pali). 



Na koniec chciałabym wam jeszcze zaproponować podwójny bilet do kina, teatru, na koncert czy mecz. Jest to prezent, który nie musi być bardzo drogi, a dzięki niemu osoba, której go podarujecie będzie mogła się trochę rozerwać. Myślę, że ten prezent najbardziej się opłaca dla rodziców lub chłopaka czy dziewczyny ;)


Mam nadzieję, że wam trochę pomogłam ;)
Macie jeszcze jakieś inne, ciekawe pomysły na prezenty?

 


 


14 komentarzy:

  1. Ja uważam, że karty podarunkowe są mega :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że karta podarunkowa to naprawdę dobry prezent ponieważ każdy może sobie kupić coś pod siebie :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie książki, kosmetyki i świeczki to prezenty idealne. Świetny post!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysły, trochę mi pomogłaś, bo nie miałam pojęcia co kupię rodzicom :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje! Ja najbardziej ucieszyłabym się z bonu podarunkowego :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły! Pozdrawiam :)
    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Propozycje jak najbardziej trafne, ja zaś w tym roku poszłam w innym kierunku :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły. Mam okropny kłopot z prezentem dla chłopaka, może zapalniczka to dobry pomysł, na pewno lepszy niż skarpety, które z desperacji chciałam mu sprawić!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Propozycje są świetne, moim zdaniem jeżeli nie wie się co kupić drugiej osobie jedną z lepszych opcji jest właśnie karta podarunkowa do jakiegoś sklepu :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właściwie szukam jeszcze jednego prezentu, bo resztę już kupiłam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń