POMYSŁ NA PREZENT (cz.1) - PROJEKTOWANIE INSTABOOKA


Hej wszystkim!
Z doświadczenia wiem, że co roku wraz ze zbliżającymi się świętami przychodzi ta chwila kiedy siadamy i zaczynamy główkować nad tym co komu podarować w prezencie. Zazwyczaj wpisujemy w internet hasła w stylu 'co kupić mamie na święta' i przeważnie wyskakują nam propozycje typu: biżuteria i kosmetyki. Uważam, że z kosmetykami to jeszcze można trafić, ale z biżuterią to nigdy nie wiadomo.  W następnym poście przygotuję dla was listę bardziej pewnych, sprawdzonych i uniwersalnych pomysłów, a dzisiaj chciałabym wam podsunąć jeden konkretny, który może być odpowiedni z okazji Świąt Bożego Narodzenia, urodzin, czy na rocznicę. Jest to również idealny podarunek dla babci i dziadka, ponieważ już 21 i 22 stycznia będą ich święta! 
+na końcu posta będzie kod promocyjny!

Znacie, kojarzycie, a może już komuś podarowaliście, bądź sami dostaliście w prezencie?
Jeżeli nie, to teraz na podstawie mojego projektu opiszę wam jak to wszystko działa ;)
Po wejściu na stronkę - klik najlepiej jest się od razu zarejestrować, albo po prostu zalogować poprzez facebooka. Jej nazwa to printu, a do wyboru macie zaprojektowanie instabooka, fotoksiążki i fotoalbumu. Nie wiem jaka jest między nimi różnica, dlatego skupię się tylko na instabooku, którego sama tworzyłam. Na samym początku macie do wyboru do wyboru 3 rodzaje oprawy: miękka, twarda i album i po wybraniu konkretnej przenosi was do edytora. Ja wybrałam okładkę twardą.
Na okładce zamieściłam 4 zdjęcia, które mają być takim 'odzwierciedleniem' mnie. 'Don't grow up it's a trap' jest jednym z moich ulubionych cytatów, ponieważ jestem tym rodzajem człowieka, co w wieku 20 lat chciałby się zatrzymać i już bardziej nie dorastać( a ta moja 20stka się zbliża wielkimi krokami). Lampki wina to jedno z moich ulubionych zdjęć, które znalazłam kiedyś w internecie, no i nie mają jakiegoś głębszego znaczenia. Jak prawie każda osoba w moim wieku lubię co jakiś czas wybrać się na imprezę lub po prostu razem z przyjaciółmi, albo z mamą porozmawiać i napić się wina. Kolejne zdjęcie zostało zrobione w zeszłym roku w górach z moją koleżanką z klasy i do tej pory mi się nie znudziło. Pamiętam, że jak je zrobiłyśmy to się prawie pokłóciłyśmy o to, która je wstawi na swojego ig bo nie chciałyśmy we dwie. Lubię je, ponieważ pokazuje swobodę, która jest według mnie bardzo ważna. Ostatnie zdjęcie zrobiłam na festiwalu w Płocku no i jak wiecie koncerty to moja ulubiona forma spędzania czasu wolnego, dlatego idealnie nadawało się na okładkę. 
Tytuł to 'Z życia Moherka' bo większość osób mówi: Moher, Mohcio, Moherini, Moherindo itp., a w albumie umieściłam różne momenty z mojego życia.

















Projektowałam ten album dla siebie przez bardzo długi czas. Mam mnóstwo zdjęć, które chciałam w nim zamieścić, ale ograniczała mnie ilość miejsc. Nie wiedziałam też w jakiej kolejności je zamieścić, dlatego zaczęłam od punktu, w którym się znajduję - motywacja + blog. Nie będę tutaj dodawała zdjęć każdej strony, ale trochę wam pokażę. Jest urywek dzieciństwa, są przyjaciele i idole. Na koniec również dałam jedno z moich ulubionych, internetowych znalezisk ;)







11 komentarzy:

  1. Jaka świetna sprawa z tą książką. Cudowne wspomnienia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, na pewno zostanę na dłużej! Obserwuję! :))
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką swoją instaksiążkę, uwielbiam <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. również mam Instabooka, jest to genialny pomysł na prezent !

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam swojego instabooka, świetna sprawa, idealny prezent :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez zastanawiałam się nad zrobieniem takiej książki :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem jaki prezent dostanie ode mnie moja przyjaciółka na święta :) Dziękuję!

    Bardzo proszę o głosy: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń