100000 wyświetleń + KOSMETYCZNE ROZDANIE!



Hej wszystkim! 
Jak zapewne zauważyliście dzisiejszy post ma swoją okazję. Po dłuuugim czasie wczoraj w końcu nadszedł ten dzień kiedy na blogu wybiło moje upragnione 100 000 wyświetleń. Pamiętam, że kiedy założyłam bloga to miałam po jakieś 5-10 wejść na dobę. Obecnie jest on odwiedzany po kilkaset, a czasem nawet po +1000 osób dziennie za co jestem bardzo wdzięczna. Co przez ten czas zauważyłam to to, że jeżeli działam regularnie to ilość jego odwiedzin jest o wiele większa niż jak dodaję posty co jakiś czas. Z tej okazji przygotowałam dla was dwa rozdania. Ze względu na to, że część moich czytelników nie ma bloga a obserwuje mnie na instagramie to będzie mogła na nim wziąć udział. Co jest do wygrania? 2x  Makeup Revolution Paleta 32 Cieni Flawless Matte oraz 1xMakeup Revolution Ultra Contour Kit Zestaw do Konturowania Medium. 
Paletkę do konturowania mogą wygrać tylko osoby, które prowadzą bloga. Co trzeba zrobić?
1. Dodać u siebie na blogu banner.
2. Skomentować post pozostawiając nazwę swojego maila i napisać, że bierzecie udział ;)
Banner:
Na ig można wygrać takie paletki (nazwa: mardaam)+tam podam zasady:

 Przechodząc teraz do dalszej części posta to myślałam nad zrobieniem takiego podsumowania wszystkiego co działo się na tym blogu od samego początku. Planowałam napisać trochę informacji o mnie i o tym jak przez ten czas się zmieniłam i czego się nauczyłam, ale jednak z tego zrezygnowałam. W marcu blog będzie miał swoje 3 urodziny, więc wtedy to zrobię. Dzisiaj chciałam też dodać takie suuuuper zdjęcia, ale oczywiście w jednym aparacie włączył się error, więc razem z Emilką byłyśmy zmuszone do użycia tego gorszego. Dlatego końcem końców nie mam dzisiaj nic więcej do napisania.

 BARDZO DZIĘKUJĘ ZA 100K! LOVE MAX <3 p="">





sweater - new look
jeans -bershka
shoes - joanna

25 komentarzy:

  1. Wow! Gratuluję 100k, z przyjemnością biorę udział w rozdaniu :D Baner już dodany :)
    gmail: alicja.mos007@gmail.com
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje kochana! Śliczne zdjęcia!
    Biorę udział, e-mail dusiiiak@gmail.com
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Gratuluję!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje tylu wyświetleń! :D
    Biorę udział :)
    Baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    jo-jo-a@wp.pl
    Obserwuja bloga jako: Anna Hh

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę udział :)
    sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale rewelacyjne zdjecia uwielbiam takie sweterki! <3
    Gratuluje kochana 100k wyswietlen i zycze ci jeszcze wiekszej ilosci! <3
    No i zycze powodzenia wszystkim ktorzy biora udzial w rozdaniu! :D

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i zarazem świetny post ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero co się zapoznałam z twoim blogiem,ale bardzo mi się spodobał!
    Zostaje na dłużej i zapraszam cie do mnie :*
    hhtp://atelizabeth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super golfik :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) No i Wesołych Świąt !buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :) Sweterek jest świetny!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pogratulować :) nie mogę się doczekać kiedy u mnie będzie tyle wyświetleń a jestem na początku tej przygody.
    Bardzo ładny sweterek, uwielbiam takie zimowe klimaty :)
    http://xkareen.blogspot.com/
    zapraszam do obserwowania i komentowania bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje odwiedzin :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział :)
    akasha162@interia.eu
    Baner https://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. Gratuluję!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje bardzo! I oby jeszcze więcej :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje aż tylu wyświetleń! nie ma się czego dziwić, świetny blog!
    pozdrowionka, wesołych świąt
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Tak, paczki juz zostały wysłane, ale napisze o tym jeszcze w koljnym poście ;)

      Usuń