#holiday2k16


hej! ;)
Zapewne część z was zauważyła, że w ostatnim czasie dodaję posty dość regularnie. Staram się robić zdjęcia do przodu, dzięki czemu jakoś się wyrabiam. W ostatnim czasie prawie nic tutaj nie pisałam, więc stwierdziłam, że dzisiaj to troszkę nadrobię i podsumuje moje wakacje.

Na początek podam wam co planowałam podczas nich zrobić:
  • Posprzątać dokładnie pokój, przejrzeć wszystkie nazbierane kartki itp.
  • Posprzedawać ubrania w których nie chodzę.
  • Wyczyścić komputer z niepotrzebnych zdjęć.
  • Usunąć wszystkie niepotrzebne rzeczy z telefonu.
  • Przeczytać Lalkę. 
  • Nauczyć się słówek na korki (odkładam to już 2 lata XD)
  • Zabrać się za bloga.
  • Leżeć tyle czasu, aż zacznie boleć mnie tyłek.
  • ODPOCZĄĆ
9 punktów jak na mnie to dużo biorąc pod uwagę to, jak bardzo jestem leniwa. 
Właściwie to takich punktów  można podać o wiele więcej, a trzeba je jeszcze wykonać, a ja zrobiłam dokładnie tylko jedną rzecz w całości (punkt 1) i dwie po części ( 4 i 7).
 
 
Mimo że w wakacje sporo wyjeżdżałam i często mnie nie było w domu to nie jestem całkiem zadowolona z tych 2 miesięcy. Mój dom jest w trakcie remontu i nawet jak już w nim spałam to pobudkę i tak miałam o 8. Dodatkowo zazwyczaj przy czymś pomagałam, więc to również kradło mi kolejne godziny. Przeważnie pod koniec wakacji zaczynałam się nudzić i chciałam już iść do szkoły (ale nigdy się do tego nikomu nie przyznałam), a tym razem potrzebuję jeszcze dodatkowych 2 tygodni na zrealizowanie reszty planu. Myślę, że ten rok szkolny będzie okropny. Matura sama się nie zda, więc będę musiała czynnie uczestniczyć w przygotowaniach do niej XD - dlatego nie będę miała czasu na te rzeczy, które miałam zrobić przez wakacje.
Jeżeli chodzi o moje wyjazdy: w góry, nad morze, czy na festiwal to oczywiście nie żałuję żadnego z nich bo było świetnie i czuję nawet lekki niedosyt ponieważ wszystko trwało bardzo krótko. Wiem, że powinnam na nich niby odpocząć, ale to tak nie działa, bo jeśli się gdzieś jedzie to nie po to, żeby leżeć cały czas.




Znam siebie i wiem że jestem mistrzem w marnowaniu czasu. Rano po przebudzeniu się potrafię leżeć godzinę i patrzeć w sufit, ponieważ nie chce mi się wstać i iść zrobić sobie śniadania. Zdaję sobie sprawę, że gdybym była bardziej zmobilizowana i mniej leniwa to znalazłabym na niektóre z tych rzeczy czas. Ze słówkami jeździłam praktycznie wszędzie, ale jak już miałam się za nie zabrać to wolałam robić inne rzeczy jak np. słuchanie muzyki czy oglądanie Asterixa i Obelixa (nigdy nie oglądałam wszystkich części w jednej kolejności). +jeżeli chodzi o te słówka to to nie jest tak, że nie zajrzałam do nich ani razu, z 3 razy to zrobiłam, ale to jest zdecydowanie za mało.
 

Jeżeli chodzi jeszcze o bloga to bardzo chciałabym podziękować Ani- mojej kuzynce, z którą spędziłam praktycznie połowę wakacji za zmobilizowanie mnie. Jest osobą bardzo szczerą i właściwie to dostało mi się za to że nic tu nie robiłam. Dodatkowo powiedziała mi co powinnam zmienić, jakich zdjęć nie robić, na co uważać i takie różne no i po wspólnych rozmowach mam teraz wiele nowych pomysłów, które planuję tu zrealizować. 
 

 
  Mam nadzieję że jakoś się przetrwa ten rok szkolny no i tyle. Nigdy nie martwiłam się naprzód, więc tym razem też nie mogę sobie na to pozwolić, bo stres to najgorsze co może być ;/
Na koniec wszystkim życzę powodzenia i duuuużo siły w tym roku szkolnym! ;) 
 
Zdjęcia robiła jak prawie zawsze Emilka ;)

t-shirt- H&M/ jeans-bershka/ shoes- Puma by Rihanna/ markionline.pl/ necklace - klik
 
instagram: mardaam

17 komentarzy:

  1. Ja równiez zrobiłam sobie cele na wakacje i wykonałam wszystkie :D Piękne zdjęcia :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylowka :) i bardzo ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, śliczne paznokcie i buty! :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  4. super kurtka i pumy, sama mam dwie pary <3
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w klubie ;p tez miałam mase planow na wakacje a zrobiłam ze 2 moze 3 pozyteczne rzeczy :P
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Marnowanie czasu to trochę odpoczynek, a w wakacje o to chodzi haha. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super outfit :)
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylówka :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. te buty są świetne! od początku mi się podobały :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń