KONCERT KATY PERRY



HEEEEEJJJ ♥

Jak zapewne wiecie 24.02 w Krakowie miał miejsce koncert Katy Perry. Po długich negocjacjach z rodzicami, w końcu dostałam pozwolenie, aby na niego jechać. Byłam tam razem z moją kuzynką i z koleżanką. Ja byłam tydzień wcześniej w Białce Tatrzańskiej na nartach z rodzicami i znajomymi, a potem nocowałam kilka dni u Ani w Nowym Targu. Do Krakowa jechałyśmy już o 12 bo chciałyśmy iść jeszcze na zakupy, a pod halą byłyśmy po 17. Mieli nas wpuszczać o 18, ale było opóźnienie jakieś 15-20min bo podobno próba się przedłużyła, ale support - Charlie XCX wystąpiła n czas. Jej występ podobał mi się, nie było jakiegoś szału bo to był tylko support, więc nie było żadnych efektów specjalnych itp. Weszła, zaśpiewała, potańczyła, poskakała i zeszła. Zaśpiewała super i doszłam do wniosku, że ona przypomina mi 'dzikiego kota' bo ma takie ruchy, seriooo, musicie zobaczyć.
Jeżeli chodzi o Katy, to weszła na scenę chyba jakieś pół godz. po czasie. Po zaśpiewaniu paru piosenek powiedziała, że całe show będzie trwało 2godziny. 
Koncert był GENIALNY. Każda piosenka była idealnie dopracowana. Stroje zarówno Katy jak i tancerzy były świetnie, szczególnie na początku, bo miały neonowe przepaski, co dawało fenomenalny efekt! Choreografie były dość skomplikowane i momentami było nierówno, ale to były tylko momenty, więc nie można się tego czepiać. Sama Katy też tańczyła, co bardzo mi się podobało. Wokalnie wyszło również świetnie i trzeba koniecznie pochwalić dziewczyny z chórków, które spisały się na medal. Dodatkowo było mnóstwo efektów specjalnych i każda piosenka zaskakiwała publiczność czymś innym.

My kupowałyśmy bilety dość późno, przez co miałyśmy trybuny górne. Generalnie widziałyśmy wszystko bardzo dobrze, tylko minusem było, że nie mogłyśmy zobaczyć twarzy Katy i Charli z bliska. Dziwne wyszło, bo przy sprzedaży było napisane, ze wszystkie inne, lepsze miejsca są już zajęte, a np. vipów było bardzo dużo wolnych. Nasze bilety kosztowały 200zł i gdybym mogła to zapłaciłabym za ten bilet więcej, za lepsze miejsce bo naprawdę było warto. Mam nadzieję, że Katy wpadnie do Polski przy następnej trasie koncertowej i zaskoczy nas po raz kolejny wspaniałym show!

Sporo nagrywałam ( do momentu rozładowania się telefonu), ale nagrania były robione przez snapa, przez co jest słabsza jakość, jednak mimo to złączyłam je w jeden długi filmik. ( trwa on 5min a możecie zobaczyć skrót wielu piosenek), ZAPRASZAM:


Przed rozpoczęciem koncertu udało mi się jeszcze na chwilę spotkać z Olciiak-klik i troszkę pogadać. 'Śledzę' ją już od długiego czasu i od samego początku, zawsze chciałam ją spotkać, po obejrzeniu pierwszego filmiku bardzo ją polubiłam. Według mnie ona 'bucha' przyjaźnią i uprzejmością, dlatego tak bardzo zależało mi aby ją poznać i mimo, że rozmawiałam z nią jakieś 5 min, to stwierdzam, że jest tak jak myślałam i mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję, aby ją kiedyś spotkać! Życzę jej z całego serca, jeszcze większych sukcesów i wytrwałości w tym co robi! ♥


Z dziewczynami:

No i koncert:




  


Lubicie Katy?
Kto z Was był n koncercie?//Jakie są wasze wrażenia?

23 komentarze:

  1. super zdjęcia i zazdroszczę koncertu:) na pewno musiało być cudownie, spotkałaś littlemooonster96? bo wydaje mi się, że była:)
    Obserwuję i zachęcam do tego samego
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelika stała przy scenie, więc nie miałam możliwości do niej podejść :(

      Usuń
  2. Oo jeju zazdroszczę! :D
    Na szczęście mogłam być na żywo, bo Olciiak wstawiała parę filmików na snapchacie :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak ja bym chciała tam być...
    ZAZDRO :)

    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super mozna ci pozazdroscic http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam jechac ale nie było jak:c fajne zdjecia i post Obserwuje!
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę! <3

    Pozdrawiam ;*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Katy ! ;D Niestety nie byłam na koncercie ;c

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Katy :) Ale nie byłam na koncercie :) Świetne zdjęcia :) Zapewne było mega mega fantastycznie :)


    Zapraszam w wolnej chwili do siebie http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę koncertu :D Lubię Katy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być świetnie!
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię niektóre piosenki Katy. Na koncercie musiało być świetnie :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę nie mój typ muzyczny ale widać, ze koncert był fajny :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Katy, mimo, że to na co dzień raczej nie slucham takiej muzyki. Gdybym była w Polsce jestem pewna, ze pojechałabym (mieszkam 20 min od Nowego Targu;))

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę koncertu. :D Ja niestety nie mogłam być. :c

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie w kom. :) :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę że byłaś na koncercie. Ja miałam możliwość jechać ale zrezygnowałam i teraz tego okropnie żałuję :/
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    Może wspólna obserwacja?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę:( Chciałam jechać ale nie wyszło eh

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
    You definitely know what youre talking about,
    why waste your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something informative to
    read?

    My website: Pomiary elektryczne     Wołów

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiało być świetnie :D!
    Zapraszam do mnie na nowy post.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ją, ma świetną muzykę i bardzo dobry głos. Mi podoba się najbardziej fajny jest o nazwie "ostatni piątek" http://www.open-youweb.com/katy-perry-last-friday-night/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia , już dawniej oglądałam właśnie vlog na YT . :) Zapraszam do siebie. może blog zainteresuję ciebie lub twoich czytelników zapraszam :)
    kulinarny-kredens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń