spring

Heeeeeeeeeeeeello :) Tak jak obiecalam, dodaje dzisiaj notke, jestem zakochana w obecnej pogodzie. Z dnia na dzien jest cieplej i kocham ten fakt, poniewaz nienawidze kiedy jest zimno. Oczywiscie trzeba bylo 'uczcic' w pewien sposob ciepelko wiec zdjecia sa robione na zewnatrz :> Mam nadzieje, ze sie wam spodobaja :) +PRZEPRASZAM, ze nie pisze e z kreka czy z z krapka ale zepsulam przycisk 'alt' :(
T-Shirt - Local Heroes Store // bluza - LoveItShop // okulary, lancuch - house // zwykle, czarne legginsy - H&M // buty - converse

19 komentarzy:

  1. dzięki za komentarz. Pewnie się nie zorientowałaś kim jestem, ale może to i dobrze :o
    Powodzenia w prowadzeniu bloga, żeby ten dożył więcej niż 2 miesiące ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kupić sobię tą bluże jest świetna! ILE DAŁAŚ?

    queenfordesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie niestety dzis bylo zimno :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny blog ;d
    Zapraszam także do mnie http://k4r0linv.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza swietna ta rozowo biala ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są boskie. Tez nie lubie, gdy jest zimno ;c

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ;) Bardzo ładnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza , bluzka:D mega !:D
    planuje zakup podobnej w kolorach miętyyy :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love both outfits! :) You look amazing in both doll!

    xoxo
    Fash Fab

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna bluza *.*
    mój blog: likeapearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia :) bluza jest genialna! ;))

    OdpowiedzUsuń